صفحه اصلی

bazresi
ارسال شکایات/اعلامات bazresi
پیگیری شکایات bazresi
خدمات به کاربران bazresi
پرسش های متداول bazresi
نظرسنجی و پیشنهادات bazresi
ارتباط با ما bazresi
میز خدمت
تعداد بازديد اين صفحه: 73208
تعداد بازديد کنندگان سايت: 179292794 تعداد بازديد زيرپورتال: 75395 اين زيرپورتال امروز: 27 سایت در امروز: 6869 اين صفحه امروز: 18


گام عملی و مهم مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در ارتقاء سلامت نظام اداری و مبارزه با فساد

1400/8/26 چهارشنبه




گام عملی و مهم مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در ارتقاء سلامت نظام اداری و مبارزه با فساد

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با صدور ابلاغیه‌ای به مدیران عامل شرکت‌های تابعه، مدیران و روسای ستادی ضمن تاكید بر همکاری مؤثر با امور بازرسی و پاسخگویی به شکایات این شرکت، دستور ایجاد واحدهای بازرسی در كلیه شركت‌های تابعه با بكارگیری افراد توانمند، متعهد و فسادستیز را صادر کرد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، در ابلاغیه محسن خجسته مهر آمده است: «در راستای ارتقاء سلامت نظام اداری و تقویت کنترل‌های لازم به منظور بهبود و سالم سازی فرایندها، شناخت و رفع گلوگاه‌های فساد‌خیز، ارائه راهکارهای مؤثر و به‌موقع جهت اصلاح امور و فراهم نمودن زمینه دستیابی به ساز و کارهای پیشگیرانه، لازم است:

۱- کلیه شرکت‌ها و مدیریت‌های تابعه ضمن همکاری مؤثر و بیش از پیش با "امور بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت ملی نفت ایران" نسبت به ارائه به موقع اطلاعات و مستندات درخواستی و نیز پاسخ مستدل به گزارش‌های تنظیمی، اقدام لازم معمول نمایند. 

۲- با هماهنگی مدیریت‌های مهندسی ساختار و توسعه منابع انسانی، ساختار بازرسی و پاسخگویی به شکایات در شرکت‌های تابعه فاقد سازمان رسمی از طریق اصلاح ساختار سازمانی و با رعایت سقف سمت‌های مصوب ابلاغی، ایجاد گردد.

۳- در صورت وجود سازمان مصوب و بلاتصدی بودن آن در شرکت‌های تابعه، نسبت به انتصاب کارمندان توانمند، متعهد و فسادستیز با هماهنگی و پس از کسب تأییدیه لازم از "امور بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت ملی نفت ایران"، جهت انجام وظایف محوله اقدام گردد.

۴- در شرکت‌های تابعه فاقد ساختار رسمی واحد بازرسی، می‌بایست تا ایجاد ساختار مورد نظر، با هماهنگی امور بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت ملی نفت ایران یکی از کارمندان واجد شرایط فوق¬الاشاره با حفظ سمت سازمانی بطور موقت، سرپرستی مسئولیت پیگیری امورات بازرسی را عهده‌دار شود.

گزارش اقدامات بندهای ۲، ۳ و ۴ می‌بایست ظرف مدت یک ماه از تاریخ صدور این بخشنامه به امور بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت ملی نفت ایران ارائه گردد.

۵- تدوین برنامه‌های سالانه واحد‌های بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت‌های تابعه، با هماهنگی "امور بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت ملی نفت ایران"، صورت پذیرفته و بطور مستمر یک نسخه از گزارش‌های تنظیمی/ نتیجه اقدامات صورت‌گرفته مرتبط، به امور مذکور منعکس گردد.

۲/۳۲۴۵۱

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو اخبار